top of page
  • Writer's picturetalisiani

מסלול ההרפתקאות של פלורי

Updated: May 24

המסלול של פלורי הוא מסלול מעגלי קל יחסית להליכה ואידיאלי למשפחות, והוא אחד מהמסלולים האהובים עלינו. המסלול מתאים גם לעגלות, וכולל תחנות משחק מהנות ואזורי מנוחה, עם הפתעה קטנה לכל מי שיפתור את החידה של פלורי!

לאורך המסלול תמצאו תחנות משחק מגוונות: נדנדות, קירות טיפוס, מגלשות והפעלות שיחברו את הילדים מחדש אל הטבע. היער שבו עובר המסלול קסום במיוחד. נקודת ההתחלה היא בפונדק היער, שבו תוכלו לעצור לאחר הטיול וליהנות מקייזרשמארן טעים או מגלידה.

השביל ידידותי להליכה ומשלב פאזלים והנאה לאורך כל הדרך. ילדים והורים יכולים למצוא חידות מעניינות, נוף נפלא וכמה תחנות הרפתקאות, כמו רפסודה, קיר טיפוס וקולנוע טבע חוויה מרתקת לכל המשפחה.

לכל מי שענה נכון על כל השאלות לאורך שביל ההרפתקאות, ממתינה מתנת הפתעה ב- Waldgasthof או בלשכת התיירות של פלכאו.

אורך המסלול: 2.2 ק"מ זמן משוער: כשעתיים

אנחנו נהנו מיום קסום מלא בהרפתקאות וחוויות בטבע!



אחרי שסיימנו את הטיול המקסים בפלורי, מיהרנו למגלשות ההרים של לאקי פליצר, חוויה מלאה בכיף והתרגשות! הגלישה מותרת מגיל שלוש בליווי מבוגר ומגיל שמונה (וגובה 1.25 מ') באופן עצמאי. המסלול, שאורכו 1,100 מטר, פתוח גם בשעות הערב ובחודשי החורף.

במתחם ישנן גם אטרקציות נוספות לכל המשפחה, כולל פינת מתנפחים, טירה קופצנית, מסלול מכוניות והשטת סירות בשלט רחוק. ריגושים וכיף לכל המשפחה מובטחים!

426 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page